Het blijft spannend.... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Martine Graaff - WaarBenJij.nu Het blijft spannend.... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Martine Graaff - WaarBenJij.nu

Het blijft spannend....

Door: Martine

Blijf op de hoogte en volg Martine

20 April 2015 | Nederland, Utrecht

Nou zou je zeggen dat ik het inmiddels al gewend moest zijn...op reis gaan voor People4Change....maar het blijft spannend! Maar o zo leuk! Deze keer ga ik naar Nepal. Deels om een Learning Journey voor Menzis voor te bereiden maar ook om een aantal nieuwe en oude, vertrouwde partners op te zoeken. En opnieuw te ervaren wat een Learning Journey met mij doet! Het is nooit hetzelfde. Gelukkig maar! Nog 1,5 week....

  • 24 April 2015 - 21:06

    Roland Verbist:

    Heel veel plezier. Ik ga je volgen.

  • 25 April 2015 - 09:39

    Martine:

    Hi Roland,

    wat leuk dat je me gaat volgen! heb er zin an! Jij alweer toe aan volgende Learning Journey ;-)??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Martine

Mede oprichter van People4Change

Actief sinds 20 April 2015
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 1862

Voorgaande reizen:

01 Mei 2015 - 10 Mei 2015

Nepal!

01 Mei 2015 - 10 Mei 2015

Nepal!

Landen bezocht: